Cała prawda o Szydłowskim

 Przed chwilą, miałem okazję rozmawiać z Panem Pawłem Szydłowskim. Pod jego postem, gdzie to stwierdził, że Sarmaci i Wandalowie byli Słowianami, stwierdziłem, że ich kultura materialna jest diametralnie różna i lepiej rozwinięta, niż kultura materialna Słowian. Szydłowski odpisał i się zaczęło...

 Mój oponent wykazał się, prócz braku znajomości zasad pisowni ojczystego języka, brakiem elementarnej
kultury, nazywając mnie "baranem" i pisząc do mnie per "ty".  Prócz tego, nie potrafił podać żadnych logicznych argumentów, które by potwierdzały jego tezę. Jedyne co zrobił, to rzucił dziwnym porównaniem, które nijak miało się do tematu "dyskusji". Przyznać muszę, że to dość ciekawe zważywszy, że rzeczony uważa się za "wybitnego historyka". Bredził też jakieś niestworzone rzeczy, wesoło wyzywając nie wiadomo kogo, od debili. Jako, że rozmawiałem z Lechitą, a konkretniej - z jednym, z ich wodzów, więc nie zabrakło "argumentu": "zacznij myśleć". Ach no i oczywiście - koronny dowód na słowiańskość Wandali: królowa Wanda. Niestety tego wątku nie zdążył już rozwinąć, ponieważ uprzedziłem jego bajdurzenie. Na koniec, mój interlokutor strzelił focha, kazał mi spadać i jak powiedziałem wyżej - dowiedziałem się, że jestem baranem. W sumie lepsze już to, niż bycie Żydo-Germaninem, agentem Watykanu, czy masonem.

Moja "dyskusja" z Panem P. Szydłowskim na jego profilu facebook'owym 03.5.2017




Komentarze

  1. Wynika z tego, że słowiańskość czy bycie Słowianinem nie polega na byciu uczestnikiem jakiejś kultury tylko na związkach pokrewieństwa czyli genetycznych. W takim układzie mamy taki paradoks, że Rosjanie są Finami a Węgrzy Słowianami (to wynika z genetyki).. ma to sens o tyle, że Francuzem obecnie nazywa się Algierczyków którzy masowo zasiedlili Francję .. ale czy są to faktycznie Francuzi, raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. napisałeś o regresie przez Słowian wydaje się, że jesteś mądry ale zapomniałeś, że o rozwoju cywilizacji świadczy wiedza astronomiczna, a tą ten lud posiadał. Wandalowie pochodzi od Króla Wandalów tak też Wisła była kiedyś nazwana od jego imienia. Król Wandal z nad Wandali w V wieku razem ze swoją armią wielokrotnie "Wandalił" rzym. po czym słowo "wandal" po naszej germanizacji oznacza negatywne słowo jak łobuz. jak masz pytania pytaj ale dam Ci wskazówkę na tych ziemiach już 10800lat żyje ten sam gatunek ludzki i to jest fakt. tak jak twoją mamę można było nazwać komunistką tak można ją teraz nazwać demokratką. Tak samo Sarmaci, Hiberborejczycy, Lechici, Lahowie, Słowianie, Polacy --- to są nazwy które przedstawiają ten sam lud tylko w innych czasach......... Ariowie to taka pierwotna nazwa można by rzec chodź Ariowie dzielili się na 4 grupy, różnili się kolorem oczy, włosów i oczywiście wnętrznem.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy to o rozwoju cywilizacji świadczy wiedza astronomiczna? Co wiemy o wiedzy astronomicznej Słowian? Ariowie, żyli w Indiach. Wymienione przez Pana ludy są odrębnymi etnosami.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy Słowianie posiadali pismo (i dlaczego nie)? [FELIETON]

Próby wyjasnienia natury Nilu

Państwo Wielkomorawskie